25.kolo-OP S.S. OSTRÁ B - KOSTOMLATY 4:2 (4:1)

09.06.2014 14:49

„Na derby to bylo z naší strany vynikající utkání. V třiadvacáté minutě se zranil vinou kostomlatských hráčů jejich brankář a musel do nemocnice. My jsme nedělali žádné chyby. Hosté vedli, pak dokonce neproměnili pokutový kop. My jsme předvedli velkou bojovnost, bylo to derby a to jsme chtěli vyhrát," radoval se kouč rezervy Ostré Václav Uher.

„Byl jsem hodně nespokojený s výkonem rozhodčího v prvním poločase, tohle na mě bylo moc. Udělal spoustu chyb. Třetí gól jsme dostali z ofsajdu, čtvrtý z vymyšlené penalty. V poločase jsem musel kluky přemlouvat, abychom to vůbec důstojně dohráli. U některých se mi to ani nepovedlo a musel jsem střídat. Okresní přebor má být okresní přebor a ne takové divadlo. Děkuji hráčům za to, že se ke druhému poločasu postavili se ctí, i když v týmu Ostré bylo hned několik hráčů áčka," hodnotil zápas kostomlatský trenér Martin Šulc.

Branky: 4. Jíša, 12. Kopic, 30. T. Moudrý, 45. Birkuš (z PK) – 18. Bárta, 77. Kořán. Rozhodčí: Langr. ŽK: 4:2. Diváci: 150. Poločas: 4:1.
Ostrá B: Lukeš – Kopic, Kostenko (67. Sedlák), Birkuš (80. Šnajdr), Pokorný – Čáp, Jíša (46. T. Uher), T. Moudrý (78. Štenc), Cabrnoch – Báboľ, Vavřík.
Kostomlaty: Antl (23. Touš) – Šulc (77. Borufka), Šnajdr (75. Kořán), Michal Sporiš, Zinek – Janata, Neagu (46. M. Večerek), Martin Sporiš, Tománek – Zalabák, Bárta (75. Mýto).